Search This Blog

Sunday 23 August 2015

Dari Dapur Merpatieima :: keropok lekor Ghani Black

Tarikh: 19 ogos 2015
Tempat: Rumah sewa 872

Semalam lepas balik keje pukul 5pm ntah angin apa yang datang,tetibe aku rasa nak goreng kopok lekor yang beli kat Kuantan itu hari...

Aku bukanla jenis yang rajin nak masak kat Senawang ni...semua org pun taw...hahaha...sebab ape??tetttttttttt,biarlah rahsia....keh3

Haritu aku beli 10 batang kopok lekor yang kecik2...rm1/batang...kalau yang saiz biasa tu rm2/batang...gorang punya goreng,ni la hasil nyaa...


Sos tu aku beli kat kedai tu jugak...rm2/bekas...ada jugak aku beli yang dalam botol..tapi sebab akak tu cakap yang dalam bekas ni homemade punya,aku terus tertarik...sedap rasa dia..recommended dari aku...kopok dia pun rasa ikan,xdela tepung je yang lebih...pendek kata,aku puas hati laa dengan rasa dia...hehehe 

No comments:

Post a Comment