Search This Blog

Sunday 27 September 2015

HTJ : Seminar Penggunaaan Khinzir dalam Ubat Cair Darah

Tarikh: 25 Ogos 2015
Tempat: Auditorium Gemilang, HTJ, Seremban

Seminar ni nak wakil dari setiap department...so, disebabkan unit manager nurse ade offer kitaorg untuk pergi, apelagi kan, peluang haruslah jangan dilepaskan...diaorg cakap ada kosong 3 orang lagi...kalau xde sape2 nak pergi,diaorg akan fill dengan nurse je...aku pun suruhla masukkan nama aku.

Maka nya pagi tu aku,emon n kerol berkumpul dekat hospital sebab pergi dengan naik van hospital..janji dengan En.Yunus nak pergi pukul 7.30am..dalam pukul 7.15am aku sampai dengan bawak nasik lemak akak janda untuk aku n emon lapik perut sebelum pergi...emon baru lepas kerja malam time ni..dia siap2 kat hospital je...hehehe 

Last2 kitaorg gerak dalam pukul 7.40am gara2 si kerol yang xmuncul2...hangin jugakla sebab kitaorg dah datang lama...huhuhuhu 



Kitaorg sampai HTJ lebih kurang pukul 8.10am..nasib baik seminar belum start pun lagi...tapi sebelum nak masuk dewan pun keadaan agak kecoh sebab urusetia cakap nama kami xde dalam senarai, sebab belum buat pembayaran...ya ampunnnnn,malu nye mak nokkssss...terus kitaorg lari jauh sikit dari tempat pendaftaran tu...nasib baik xpakai uniform...huah3


Last2 dapat jugak kitaorg masuk lepas ada yang call orang yang uruskan seminar ni dari hospital...sebelum start, harusla wefie dulu dengan emon...kerol duduk tempat lain time ni...



Ada 3 panel yang terlibat dalam seminar ni...semua penyampaian diaorg ni sangat2 bagus n bermanfaat.. 


Haa,sini la Auditorium Gemilang tu..


Seminar habis dalam pukul 1pm...lepas tu masing2 balik hospital..aku pulak kena masuk keje balik pukul 2pm....huhuhu...banyak benda baru yang aku dapat masa pergi seminar ni...

Diaorg cakap sbenarnya clexane tu adalah choice yang terbaik untuk treatment, dan dikira xde alternatif lain...selama ni aku ingatkan arixtra adalah alternatif untuk clexane n sebaik clexane...panel ke-2 pulak cakap di akhir proses penghasilan clexane ni apabila di uji,xde la kehadiran DNA khinzir dikesan...








No comments:

Post a Comment